Iako su nezaobilazan dio života većine mladih, društvene mreže pored negativnih strana također nude i mogućnosti za nevjerovatnom promocijom „pozitivnog društvenog uticaja“!
Svijest o društvenim problemima
Najmoćniji način korištenja društvenih mreža može podrazumijevati podizanje svijesti o društvenim problemima u zajednici ili globalno tako da mladi mogu:
- Dijeliti/razmjenjivati informacije na društvenim mrežama poput informativnih ili naučnih članaka, videa ili infografika o važnim društvenim/naučnim pitanjima;
- Kreirati videozapise/fotografije ili pisati blogove u svrhu promovisanja vlastitih postignuća kroz hobi ili interesne teme poput društvenih ili naučnih;
- Moć „#Hashtag“: učešće u kampanjama zagovaranja ili komentar o interesnom području s ciljem podizanja svijesti upotrebom „hashtag“ koji povezuje istomišljenike pri čemu se promoviše pozitivni uspjeh;
Inspiracija
Društvene mreže su mjesto i za razmjenu inspirativnih razmišljanja o interesnim temama:
- Obrazovni sadržaj: Kreiranje edukativnih videa na temu od interesa ili pisanje blogova/članaka s ciljem dijeljenja naprimjer naučnih saznanja;
- Motivacijski postovi su inspirativni sadržaj; priča o uspjehu kroz promociju ličnog uspjeha predstavlja pozitivno „online“ ponašanje;
- Učešće u „online“ kursevima ili radionicama koje nude značajna znanja i vještine, kao naprimjer učenje stranog jezika.
- Profesionalno povezivanje kroz interesne teme: Razgovor sa profesionalcima omogućava proširivanje znanja o interesnim temama, naprimjer razgovor o naučnim temama;
- Pronalazak sfere od interesa kroz učešće u projektima;
- Promovisanje ljubaznosti kao borba protiv negativnosti: širiti pozitivne vijesti, pozitivne komentare i podršku.
“Objavljivanje ovog teksta je finansirano grantom Ministarstva vanjskih poslova Sjedinjenih Američkih Država (Department of State). Mišljenja, nalazi i zaključci koji su ovdje navedeni pripadaju autorima i ne odražavaju nužno mišljenja, nalaze i zaključke Ministarstva vanjskih poslova Sjedinjenih Američkih Država.“ “This article was funded by a grant from the United States Department of State. The opinions, findings and conclusions stated herein are those of the author[s] and do not necessarily reflect those of the United States Department of State”. | ![]() |